Khldahnfi (:
Program Latihan Khidmat Negara
Wednesday • 8:40:00 pm • 0 comments

Assalamualaikum. Dari bulan Mei sampai bulan Julai tu, aku join PLKN. Actually, takdelah teruk sangat yang sampai ada menangis-nangis taknak pergi tu. Just maybe, rules dia agak ketat. Kena displin dalam tu. That's what PLKN for. Discpline ! Masa mula-mula pergi tu, memang aku sorang-sorang. Takde kawan langsung. Tapi cepat je aku dapat kawan. Yeahhh :D



Apa kita org kena buat dalam tu? Kitaorg banyak kelas. Kelas tu best. Macam kanak-kanak cikgu-cikgu tu buat kitorg ni. Menari lah, mewarna lah, games lah. Tapi best. Really-really enjoy the activities. Takde pressure. Bila dalam kelas, boleh kenal lagi ramai kawan. Cool kan?

Apa yang tak berapa nak best sangat PLKN ni, just pasal masa. Semua nak kena sharp. Mana-mana nak pergi, kena beratur. Berkumpul dekat tapak assembly. Kira strength. Memenatkan. Nak sembahyang subuh pun kena beratur dulu. Haaa, bangun subuh jangan cerita ahh. Memang awal gilaaaa. Kalau outdoor activities pulak, kitaorg pernah menembak, kembara halangan, flying fox, abseiling, netball, voleyball. Macam-macam lah. Best. 


Apa yang paling best dekat sana is FRIENDSHIP. Memang terbaik. Semua macam satu family. Macam aku, ada 5 orang kakak yang jaga aku, sayang aku dekat sana. Tiqah, Ekin, Hada, Mai and Shida (: Diorang baik sangat. Mana-mana pergi pun dengan diaorg. Tapi ada jugak lain-lain yang rapat dan baik. Ramai sangat. Yelah, kata family kan?


Dekat sana, diaorg semua panggil Adik. Ekin lah yang start dulu. Melekat sampai sekarang. Tengok atas, Happy kan muka aku. Haha. Sayang gilaaaa dekat diorg semua ni. Rinduuuu )':

Hmmm. Every weekend, family boleh datang melawat. Lawatan Keluarga. Haaa, notice sikit yaaa, 
lawatan kelauarga, bukan pakwe makwe. Haha. Tapi pakwe datang jugak. Degil betul budak-budak PLKN Ulu Pari ni. 




Ramai jugak yang rajin melawat aku. Haha. Budak baik, macam tu lah. Ibu memang selalu datang. nasib baik dekat. Babah, mama, Heidhir, Cikjaa, Acat, Kakmira, Ali pernah datang dalam satu masa :D Zarif pun pernah datang (: Mama dengan babah datang dua kali. Heidhir pun dua kali. Sayang semua.

Lets enjoy the picture (:







Thankyou. Assalamualaikum.














SHIZUKA!

Khaleeda Hanafi
Eight-teen
Port Dickson Polytechnic

Profile
Stuff

Tagboard




Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: FAH